What if

Ligger och äter popcorn.
Mums.
Mina fingrar har börjat spricka igen, pga av näringsbrist.
Najs.
Man märker verkligen att skolan har dragit igång.
Ni som tycker att jag låter wannabeAnorexiaFreak kan jag förklara att de är skolans fel.
Hinner inte äta frukost
Och dom har ingen vegitarisk mat.
Tjoho.

Ska jobba i helgen.
Super.
Behöver ju pengarna och så.
Och nästan helg är det festival.
Och nästa är det lajv.
Tror jag.

Hoppas att Niklas ska på festivalen.¨
Då blir jag glad.
För Niklas är snäll.
Min nya bästa kompis.
Fast han är kompis med Dmtrij.

Jag gör ingenting längre.
Bara ligger.
Inte bra.
Men de är nog bättre än att springa runt och supa.
Tror jag.

Jag vill så gärna ha sällskap.
Han & Jag har inte snackat på länge.
Och inte träffats på ännu längre.
Inte bra.
Saknar Honom så att det gör ont.
Ont överallt.
Kanske är det över.
Jag har bara inte fattat det.
Kanske är Han bara väldigt upptagen.
Jag vill helst inte tänka på det.
Men det är väldigt svårt.
Gör mitt bästa.

Saknar alla min kompisar.
Min riktiga kompisar.
Dom som gör mig lycklig.
Dom som tycks har sprungit och gömt sig.
Kanske behöver dom en paus från mig.
Kanske är dom bara väldigt upptagna dom med.
Försöker att inte tänka på det med.

Men ändå är det bara sånt som åker runt i min hjärna i slutändan.

Fiskis Away/

Kommentarer
Postat av: Embla

Vadå "TROR JAG"? Klart du ska komma, annars blir jag jätteledsen! :(



Äsh, Du behöver inte dem, du har ju mig! :P

Nej, men ärligt, antingen kommer de tillbaka eller så gör de inte det. Om inte är de inte bra kompisar, och sånt kan man tyvär inte göra mycket åt <3

2009-09-07 @ 08:16:40
URL: http://stenkulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0