Krig

  Oj, tänker den lilla fiskaren.
Krig är ett väldigt kinkigt ämne.
"Det här är inget vanlig, dumdristigt krig, detta är för att befria den lilla dammen från dom onda hajarna."
Bullshit.
Alla krig är vanliga, dumdristiga krig.
Som bara visar människans inkompetens.
Visar hur människor fick makten över världen.
Fick?
Oj,fel ordval.
Tog brutalt från resten av alla djur.
För vi är djur, det vet du väl?
Vi är ingen supervarelse.
Är djur?
Nu blev det visst fel igen.
Vi är Värre en djur.
För vi våltar, misshandlar, mobbar, dödar.
Helt utan argument.
Jag hoppar verkligen att djur och natur ger tillbaka snart.
Dödar oss alla.

f
 För att visa att dom kan vara lika brutala som oss.


Kommentarer
Postat av: Anders

I love it!

Det där är precis vad jag anser också!

Folk kan inte förstå att människan är INTE överlägsen, folk vill inte erkänna att vi ÄR djur.

Det är som jag brukar säga (mitt eget citat):

"Vissa kan inte se långt, de flesta kan inte ens se på sig själva"



((BTW: anser du dig vara misantrop?))

2009-06-14 @ 13:36:31
URL: http://droumerda.blogspot.comcom/
Postat av: Pälsbeklädda fiskpojken

Hehe, precis min tanke gällande sådant. Vi är det enda djuret som våldtar etc ^^

2009-06-16 @ 07:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0