Qx

Qx? *stön*
Qx? Vad snackar hon om?

Det är ungefär dom två reaktionerna man får när jag frågar någon om den har qx.
Qx  (www.qruiser.se) är en sida för "homo, bi och transexuella och deras vänner"
Vadfan?
Tänker man då.

Själv skaffade jag qx för att hålla kontakten med en gammal kompis, och se hur det är i hans liv, men jag fick världens chock om hur den här sidan funkar egentligen!

Sida har en åldersgräns på femton år, men självklart att man ju fejka ålder och bli medlem.
På sidan finns det även en knapp som heter XXX bilder/klubbar, och man trycker på den så tar man bort all porr som finns på sidan, annars finns den framme, och jag lovar, här finns de porr i mängder!
Om man skriver att man t ex är en 15 årig tjej och har en bild på sitt aniskte som visningsbild, tar det 0.2 sekunder innan en 56 årig gubbe skriver ett skamligt förslag i ett mejl till en. Och det kommer inte bara ett mejl,utan många många många! Bilder på tjejer med stora bröst, gubbars gammal penis etc. ploppar upp och tre sekunder, och 43 åriga par mejlbombar och frågar om man bli vara en tredje part i deras förhållande (Mot betalning självklart)

Visst blir man lite ledsen?
Unga flickor och pojkar blir inkastade i en helt annan värld, bara för att dom inte är hetrosexuella.
Tydligen så betyder homosexuell jag vill ha gruppsex med gammal gubbar och transexuell jaj! jag vill vara med i massa porrfilmer!
Och pricken över i:et är ju klubben Antibarnporr.
förlåt, men Hur fan kan en sådan klubb existera på en sån här sida?!
Tydligen, om man är med i den klubben är det lugnt, men är en god människa (oftast gubbe) som bara söker "chattkompisar" (15 åriga flickor).
Är det något sjukt sätt att försöka inbilla sig själv att man inte är en pervers pedofil?
Jadu.. nu har jag nog klagat klart

Förlåt, självklart finns det folk på qx som är hur trevliga som helst och respekterar andra.
 
Men sen finns det ju dom 98 % pedofilerna..



/Fiskaren Out

Kommentarer
Postat av: Pälsbeklädda fiskpojken

Det var intressant alla läsa allt ^^

2009-06-16 @ 14:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0