Skogsmulle i storstan.

Nu sitter jag här i skolan igen.
Jag är ganska fint väder igen.
Lite sådär halvblåsigt
men ändå fint väder.
Vi ska springa skoljoggen
Tjoho
Men sen

Då jävlar!
Ska åka på sista lajvet för iår.
Ska bli fasligt charmigt.
Helt underbart OCH fantastiskt faktiskt.
Saknar världen Eleria
Alla snoffsiga högalver i lila rustningar
Alla som månvättarna som springer runt och bryter på norska
Och min älskade Mossgubben
Min beskyddare.
Ska krama hans svans extra hårt
så att han får veta hur lycklig han gör mig
Jag blir glad

Det käns bra
Att få låtsas igen

Att bara få andas ut.



Kommentarer
Postat av: Embla

Att låtsas är det finaste som finns, och mer verkligt än själva "verkligheten" <3



Har btw råkat dra med en bild på dig på min blogg :P

2009-09-15 @ 22:14:52
URL: http://stenkulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0